Verzendkosten
Bij bestellingen boven de 50 euro worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Zit de prijs van je bestelling onder de 50 euro, dan worden er 6.99 verzendkosten in rekening gebracht. 

Meest gestelde vragen

Bestellen en Levering

Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen.

Wij proberen je bestelling binnen 2 werkdagen te bezorgen (afhankelijk van de drukte bij de bezorgdienst). Door de drukte van het inleveren van energievouchers kan het zijn dat je iets langer op je pakketje moet wachten (maximaal 7 werkdagen). Heb je binnen een week nog niets van ons ontvangen, neem dan contact met ons op via info@degroenebox.nl. 

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling.

Het kan zijn dat onze bevestiging in je spam folder van je mail is terecht gekomen. Mocht de bevestiging hier niet staan en niet in je account (indien aanwezig), neem dan contact met ons op via info@degroenebox.nl

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je bij ons een bestelling gedaan, dan houden wij contact met je via de mail over de status van je pakketje. 

Let op: bij een aantal standaard voordeelboxen is de levertijd maximaal 7 werkdagen. Dit staat aangegeven bij de desbetreffende boxen. 

Ik heb niet alles ontvangen van mijn bestelling. Wat nu?

Het kan zijn dat jouw bestelling in 2 pakketten wordt geleverd. Het duurt maximaal 7 werkdagen voordat alles is bezorgd. Heb je na 7 werkdagen nog niet alles ontvangen? Dan kun je contact op nemen met ons via info@degroenebox.nl. 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven de 50 euro worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Zit de prijs van je bestelling onder de 50 euro, dan worden er 6.99 verzendkosten in rekening gebracht.

Wat als ik een klacht in wil dienen?

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via mail (info@degroenebox.nl) of whatsapp (06-12508325).

Ben je niet tevreden met het antwoord? Zoek het hogerop en schrijf onze manager klantenservice aan. Je kunt hem mailen op jonas@degroenebox.nl. Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Heeft hij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen. Je kunt je klacht ook aan de geschillencommissie voorleggen via het Europees ODR Platform.

Staat je vraag er niet tussen?

Wellicht staat het antwoord op jouw vraag bij onze veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Wij helpen je graag verder.